vrijdag 4 februari 2011

Een jongenskaart

For English: scroll down

Poeh hee, wat gaat de tijd snel! Even met iets anders bezig en woep! er zijn weer twee weken om. Als ik een poosje geen tijd heb (of te moe ben 's avonds) om te knutselen, merk ik aan mijn hele lijf dat die crea-gea energie er weer uit moet! Sinds gisteren ben ik weer bezig, dus binnenkort zien jullie weer nieuwe creaties.
Deze kaart heb ik een poosje geleden al gemaakt, maar nog niet geplaatst. Dat komt mooi uit, want hij past prima bij de challenge op men' s cards world: Sport!
De achtergrond is een rub-on die ik eens bij een verzamel-verrassingspakket kreeg. Het jongetje is van Marianne Design, ik heb hem ingekleurd met Derwents. De tekst is moeilijk te lezen door het flitslicht, maar er staat "gefeliciteerd". Het blauwe kader is gescheurd ColorCore papier (ik ben een fan!).
Wat is het trouwens leuk om jullie reacties te lezen! Ik zou het fijn vinden als jullie ook van deze kaart willen vertellen wat je ervan vindt.
Tot binnenkort,
Groetjes Gea

Wowiee, time flies! I focus my time on something else and whoop! two weeks passed. When I don't have time (or if I'm too tired) for crafting, I can feel my body just needs to release that crea-gea crafting energy! I started again yesterday, so you will see new creations soon.

This card I made some time ago, but I hadn't posted it yet. Conveniently, because it fits nicely in the challenge at men' s cards world: Sports!
The background is a rub-on, the little boy is Marianne Design which I coloured with Derwents. The sentiment is hard to read due to the flashlight; it says "gefeliciteerd" (Congratulations in Dutch). The blue frame is torn  ColorCore papier (i'm a fan!).

I really love reading your reactions! I would appreciate if you leave me a message on this card too!
Blog you soon,
Greetz Gea

10 opmerkingen:

  1. HI Gea,
    this is a very cute Boy card.
    they are going to loove it :-)
    hugs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart Gea!!! Heel leuk!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk hoor, mooi design-papier, ja leuk gescheurd en glitter is ook altijd heerlijk om mee te werken.
    Suces met de challenge en bedankt voor je bijdrage.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je meedoet aan de challenge van Menscardworld met deze sportieve jongenskaart. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk kaartje Gea, bedankt voor je bijdrage aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk kaartje! bedankt voor je deelname aan de challenge!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke en stoere jongenskaart is dit. Mooi het designpapier, past er goed bij!
    Prettig weekend, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke jongenskaart,

    Bedankt voor je deelname aan menscardsworld,

    Liefs Michaela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke stoere kaart. Bedankt voor je deelname.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke stoere kaart heb je gemaakt voor de challenge. Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen