vrijdag 18 februari 2011

For you..

Hallo, leuk dat je er weer bent!
Van een vriendin van mij kreeg ik een verlaat verjaardagskado, en wat voor een: twee Schoffies stempels, een corner-rounder punch en cupcake papier! Ikke was natuurlijk helemaal blij!
Natuurlijk zijn we daarmee aan de slag gegaan, met deze kaart als eerste resultaat.
Die Schoffies vind ik zo schattig, ik word er helemaal vrolijk van als ik ze zie :)

Hi, how nice you dropped by!
A friend of mine gave me a belated birthdaypresent: two Schoffies stamps, a corner-rounder punch and cupcake designpaper! Me was very happy!
Of course I crafted with it, with this card as first result.
The Schoffies are so adorable, every time I see them I'm smiling!

3 opmerkingen:

  1. Kijk dat is nu eens een vriendin waar je wat aan hebt:) Het is echt een hele leuke stempel met een lief resultaat!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart. Leuke dat je meedoet aan onze challenge.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hartstikke leuke kaart. En die stempel is ook erg leuk.

    Groetjes
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen