zondag 13 februari 2011

Forever Friends

Soms koop ik wel eens een Brits knutseltijdschrift, en de laatste keer zat daar als extra een boekje bij van Forever Friends met 3D plaatjes en bijpassende papiertjes.
3D knippen doe ik niet zo vaak, soms wil ik nog wel eens een piramide plaatje knippen (een stuk makkelijker!)
Deze Forever Friends zijn zo schattig, daar kreeg ik wel zin van om een knipwerkje te doen (valt het op? het zijn bijna allemaal piramides, hihi)
Ze zijn allemaal anders geworden. Welke vind je de mooiste?
Groetjes Gea

Sometimes I buy a British craftingmagazine, and last time there was an extra: a booklet from Forever Friends with decoupage pictures and matching papers.
I don't often use decoupage, sometimes I'll cut a piramid picture (much easier!)
These Forever Friends pictures are so lovely that I fancied making some cards (did you notice? the're almost all piramids, hihi)
They all turned out different. Which do you like best?
Greetz Gea



6 opmerkingen:

  1. Hoi Gea,

    Ik vind ze allemaal hartstikke leuk. En het is toch ook leuk om een keertje wat anders te doen? Ik heb laatst wat forever friends clearstempels gekocht en ik vind ze zo schattig:))

    Groetjes
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze ook allemaal heel erg leuk. Allemaal anders, maar erg mooi!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Gea,

    Nou ook ik kan niet kiezen hoor ik vind ze allebei enig en ontzettend mooi.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super Gea, helemaal mijn stijl, ik vind ze prachtig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaartjes, ze zijn zo lief de Forever Friends!! Links boven daar val ik voor,dat is een toppertje!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke spullen maak jij!!!! En gefeliciteerd met het winnen van de candy van scrapfever.

    En ik zie dat je uit friesland komt!! Misschien vind je dit leuk!!!
    http://snn2.site-forums.com/
    Scrappen Noord Nederland

    Groetjes,
    Marcita

    BeantwoordenVerwijderen