zaterdag 5 februari 2011

Plantjes

For English: scroll down

Een goeiedag op deze stormachtige zaterdag!

Aanstaande maandag ben ik voor het laatst op de afslankcursus van mijn coach Marian, want ik ben sinds afgelopen dinsdag zelf coach! In een jaar tijd ben ik 18,5 kilo afgevallen (nog 6 kg te gaan), en wat is er nou leuker dan de methode van dit resultaat te delen met anderen.
Voor Marian en haar vast assistente Lies heb ik een klein kadootje gemaakt om hen te bedanken:


Het papier is van de Action, de Tilda's heb ik ingekleurd met Derwents.
Ik ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie er van vinden!
Met deze labels doe ik mee aan de challenge van alles met en over kleuren met derwents, de challenge van craft us crazy, en  just magnolia .

Waai je weer eens langs (LOL)?



A good day on this stormy day!

Next monday will be my last visit to the weightloss club of my coach Marian, because I started as a coach myself since last tuesday! In a year I lost 18,5 kilos (still 6 kg to go), and I think it's a lot of fun to share my knowledge with others.
For Marian and her assistant Lies I made a little present to thank them. The paper is from Action, the Tilda's are coloured with Derwent pencils. Of course I'm curious what you think about it!
Whith these labels I entered the challenges of alles met en over kleuren met derwents, craft us crazy en  just magnolia. 

Toodles!

8 opmerkingen:

  1. Gea, wat knap dat je zoveel kilo afgevallen bent.Petje af daarvoor! Leuke bedank kadootjes heb je gemaakt, dat zal zeker gewaardeerd worden. Suc6 nog met de laatste kilootjes!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil je eerst even feliciteren dat je zoveel bent afgevallen!! En je creaties zijn schitterend!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How cute! Congrats on the weight loss and its sweet to give such a great gift to your coaches! Good luck with your new adventures!!
    Thanks for sharing with us at Craft Us Crazy and hope to see you joining again!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Gea,

    Wat een prachtige en origineel kado. Ik ben meteen een volger van je blog geworden.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. these are soooo adorable, I luv the pom pom trim...have a fantastic week!

    enjoy *~*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk idee en leuk gemaakt, bedankt voor het meedoen bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great cards. Your Tildas are super sweet. Thanks for joining us in our first challenge at Craft Us Crazy
    Hugs,
    julie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Adorable cards! So very cute!
    Thanks for joining the Just Magnolia challenge this week!
    Have a wonderful day!
    Dena

    BeantwoordenVerwijderen