donderdag 20 januari 2011

Laat de lente maar komen!

For English: scroll down

Hallo allemaal,

Ja, je leest het goed, van mij mag de lente wel komen. Zeker na zo'n mooie dag als vandaag heb ik helemaal geen zin meer in sneeuw en vrieskou..
Dit kaartje past helemaal bij dit gevoel. Het is een ezelkaart ingekleurd met aquamarkers. Ik ben er niet helemaal tevreden over, dis is een van die kaarten die "niet willen". Tja.
Als iemand nog op- of aanmerkingen heeft hoe de kaart beter kan, dan hoor ik het graag!
Met een challenge meedoen is natuurlijk wel heel leuk, dus met deze kaart doe ik mee aan de girlscardsworld challenge
 
Groetjes Gea



Hi everybody,

Yes, I've said it: if it's up to me it's time for spring!
This card suits this feeling. It's an easelcard coloured with aquamarkers. I'm not too happy about this card, it's just one of those cards that "won't work". O well.
If you have any tips how this card may improve, I love to hear it!
Entering a challenge is always big fun, so with this card I want to enter in the girlscardsworld challenge

Hugs Gea 

8 opmerkingen:

  1. De kaart is superrrr Gea!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke lentekaart! Bedankt voor je deelname aan de challenge van Girlscardsworld.

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaartje heel leuk! bedankt voor je deelname aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige kaart.
    Succes met de challenge en bedankt voor de bijdrage.

    Doegie, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart! Leuk dat je mee odet met de challenge.

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je meedoet aan de challenge van Girlscardworld met dit lieve "lente" kaartje. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart he je gemaakt.
    Badankt voor je deelname aan de challenge.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een superleuk kaartje Gea! Van mij mag de lente ook wel komen.
    Fijne zondag nog,

    Groetjes
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen