zondag 11 september 2011

Tilda op gieter / Tilda on watering can

Hoi bloggers,

Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van twee challenges, bij PaperPlay willen ze graag twee of meer stempels zien, bij Alles met Derwent willen ze graag gemaskerde stempels zien. Tada! twee vliegen in 1 klap.
Om eerlijk te zijn vind ik deze kaart maar zo-zo. Ik weet niet precies wat er aan scheelt, maar er is iets wat me niet zint. Misschien zijn de kleurtjes wel iets te zacht tegen mijn smaak (ik vind hem wel toonbaar hoor, anders had ik 'm niet op mijn blog gezet).

Hi bloggers,
I made this card for two challenges; at PaperPlay they want to see two or more stamps, at Alles met Derwent they would like to see masked stamps. Tadaa! Combine and play!
To be honest I only half-like the card.. I'm not exactly sure what I don't like about it, perhaps it's the colours (to pastel?)


Het papier zijn behangstaaltjes van de bouwmarkt, ik heb de randen aangezet met crackle paint. Tilda is ingekleurd met Derwents en een paar swirls maken het af.
The papers are wallpaper examples from the hardwarestore, I painted the edges with crackle paint. Tilda is coloured with Derwents, as decoration I added some swirls.



12 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Gea, maar ik denk dat de kleuren net iets te flets zijn... Maar wat ik al zei, hij is PRACHTIG!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gea, ik vind 'm hartstikke leuk!! Ik doe dat ook wel eens met behangstalen. Daar zitten soms de leukste kleuren en motieven bij! En de kleuren die je hebt gebruikt passen toch perfect bij het papier?! Super gedaan hoor! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het wel een schatje hoor! Een lief kaartje!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is gewoon een heel lief en teer geheel geworden met die hele zachte kleurtjes en daar heb je Tilda helemaal aan aangepast dus ...gewoon mooi!!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een erg mooi en vrolijk kaartje geworden.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem ook erg mooi geworden hoor! Misschien zijn we van jou idd wat fellere afbeeldingen gewend, maar dat maakt het zeker niet minder mooi!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een super kaartje geworden!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Gea,

    heel lief kaartje geworden! Mooie kleuren alles bij elkaar. Succes met de challenges!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een lief kaartje, bedankt voor je deelname bij Derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very pretty card :)
    Thanks so much for playing along at PaperPlay this week
    Annette xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aww this is adorable and absolutely gorgeous :)
    Thanks for joining us at Paper Play for our 2 or more stamped images challenge
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. niks mis mee, prachtige kaart, bedankt voor je deelname bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen