donderdag 15 september 2011

Meisje met vogel

Hooi,

Lekker he, voetbal op tv. Lekker tijd om te knutselen! lol!
Deze kaart had ik gemaakt naar aanleiding van twee challenges, maar heb me net een toeter gezocht om de tweede challenge! Uiteindelijk had ik 'm gevonden, het was een Magnolia challenge en dat past dus niet want ik heb een Marianne plaatje gebruikt. Haha! Beter opschrijven Gea!
Hier is de kaart:


Het papier heb ik onlangs mezelf kado gedaan, het is van Maja Design. Het plaatje is ingekleurd met Copics. Het randje om de kaart is met een witte gelpen gemaakt.
Deze kaart doet dus mee met de challenge van Marianne Design, waar je een dier moet gebruiken op de kaart. Tadaa! Een vogel!
Allemaal nog een mooie dag gewenst,

10 opmerkingen:

  1. Hij is weer prachtig! Mooi papier en mooi ingekleurd!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat mooi! De kaart is super met dat mooie papier en de stempel erg schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kaart Gea prachtig ingekleurd en ook je papier is erg mooi dat herken ik wel. Succes bij de Challenger
    Groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi gea
    een erg ,mooie en vrolijke kaart en ik moest lachen over wat je schreef over je papiertje van de challenges,dat heb ik ook heel vaak hoor:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje ziet er erg leuk uit, maar dat kan ook niet anders als dat prachtige papier gebruikt van Maja Design.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gea,
    superleuk kaartje! En een lieve stempel. Ja die challenges. Ik ben er net mee begonnen, maar heb een klein opschrijfboekje op mijn knutseltafel liggen, waar ik van alles in opschrijf! Met datum en alles erbij, want voor dit soort dingen heb ik dat echt nodig!

    groetjes en suc6!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke, mooie kaart! Het stempeltje is erg lief idd!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart heb je gemaakt!

    bedankt voor het meedoen met de challenge!
    gr Wybrich
    DTeam MD

    BeantwoordenVerwijderen