maandag 27 december 2010

Kaarten gemaakt op mijn nieuwe stekkie

Hoi!
Zoals ik in het vorige bericht had beloofd, laat ik mijn twee nieuwste creaties zien. Deze zijn met veel plezier op mijn nieuwe knutselstekkie gemaakt (in het vorige bericht staat een foto).

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn schoonzus, zij en mijn zwager verwachten hun derde kindje! Ik vond de drie kuikentjes wel toepasselijk. Dit stempelafdrukje heb ik eens gekregen in een round robin, hij is van Sarah Kay. De cirkels heb ik gemaakt met de nestabilities die ik bij Diny had gewonnen. Het paarse papier is Colorcore, geembost met de cuttlebug en geschuurd. Het roze papier onder de stempel is geknipt met de figuurschaar, De groene rand is papier met een wit stickerlintje erop.


















De andere kaart heb ik voor een vriendin gemaakt om haar te vragen weer eens samen af te spreken. Het ronde papier komt uit een pakket met doe-het-zelf sneeuwsterren, het roze papier erin is gestanst met nestabilities. De glimmers zijn hotfixkristallen, de bloemetjes heb ik uitgeknipt uit het roze dessinpapier. Ook dit afdrukje komt uit de round robin, geen idee waar het afdrukje van is. De tekst is met letterstempels gemaakt.


Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.

Groetjes Gea

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je mooie kaarten gemaakt! (al die vaktaal ken ik natuurlijk niet, maar ja, ik ben ook geen kaartenmaker, ik ben een kaarten-uitzoeker...:) !!

    Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen