vrijdag 10 december 2010

Bolle kaarten

Het lijkt wel of hier een ontploffing is geweest! Ons neefje is vandaag bij ons, en hij en Sietse kunnen samen superleuk spelen. Maar ja, er wordt dus wel met ALLES gespeeld dus het is een grote ravage! Ach ja, zo lang zij maar plezier hebben. Straks maar met een opruimliedje alles samen opruimen. Je kent het vast wel: opruimen, opruimen, alles samen opruimen (en dat op een melodietje naar keuze)
In de tussentijd heb ik even tijd om een berichtje te plaatsen!
Op de Kreadoe heb ik onder andere bolle plasticjes gekocht (hebben die een naam?) om schudkaarten mee te maken. Dat heb ik onlangs uitgeprobeerd, met de onderstaande twee kaarten als resultaat.
In de bovenste heb ik ook inderdaad schudmateriaal gedaan (tja, anders schud je met een lege kaart, is ook wat raar). Het papier komt uit een Brits knutseltijdschrift, de stempel is van Penny Black. De stempel lijkt niet helemaal recht te zitten, maar dat komt denk ik van de foto, want in het echt zit hij wel recht!
In de onderste heb ik de achtergrond versierd met inkt, embossingpoeder en een stempel, ik vond het niet meer nodig om er ook nog kraaltjes oid in te doen. Deze heeft nu wat een vissenkom-effect. Op de voorkant heb ik dezelfde achtergrond stempel terug laten komen.
De tekststempel komt ook van de Kreadoe. Superleuke beurs, heb nu al weer zin in de volgende.. Sorry voor de kwaliteit van deze foto trouwens, hij is niet helemaal scherp.
Ben benieuwd wat je ervan vindt, laat gerust een reactie achter!
Groetjes Gea


Geen opmerkingen:

Een reactie posten