dinsdag 28 juni 2011

Swap!

Hoi bloggers,

Voor het eerst heb ik meegedaan aan een Swap van de Nederlandse Swappers, de bijna-zomer-bloemen-in-een-zakkie-swap (jaja, een mooie voor Scrabble!)
De bedoeling was dus om 3 zelfgemaakte bloemen en wat gekochte bloemen uit je voorraad in een gepimpt zakje op te sturen naar je swapmaatje, in mijn geval Christa.
En gisteren kreeg ik mijn swapkadootje in de bus!


 Linksboven zie je de bijzondere kaart die erbij zat, met -heel attent- een los briefje er in zodat ik de kaart zelf nog eens kan gebruiken
Middenboven het zakje met bloemetjes (heeft ze zelf gemaakt!)
Rechtsboven bloemetjes
Linksonder zelfgemaakte rozetbloemen met haar Tim Holtz stans gemaakt
en rechtsonder zelfgemaakte gehaakte bloemetjes

 Dankjewel Christa!

Tja, natuurlijk ben ik dan weer vergeten om foto's te maken van het kadootje wat ik voor Christa heb gemaakt.. Christa heeft het wel op haat blog staan, dus als je wilt kun je het hier bekijken


3 opmerkingen:

  1. Helemaal goed , Gea !! Leuk om mijn eigen swap hier terug te zien.....Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee zo'n swap ik had er nog nooit van gehoord.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi swapzakkie en bloemen heb je gekregen Gea!! Ik heb net die van mij op de post gedaan voor mijn swapmaatje en ben ook benieuwd wat ik terug krijg.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen