vrijdag 14 september 2012

taart

Onze Marijke wordt bijna 3 jaar, en ik had het idee opgevat om zelf een taart voor haar te maken.
Bij Zoet in Burgum vond ik een erg leuke taartvorm, maar ik wilde wel een keer oefenen met het maken van de taart, vooral met de versiering. Ik zou het erg jammer vinden als ze een half-omvallende mislukte prinsessentaart zou krijgen... (ja, ik heb al hele scenario's in mijn hoofd afgespeeld..)
Zo is het probeersel geworden:

En ja, hij is lekker! hihi! best knap toch, voor de eerste keer? (nou ja, tweede keer, ik heb ooit eens een workshop gevolgd)
Ik heb allemaal ideetjes hoe het een beetje anders kan; haar kapsel moet leuker, en de jurk iets boller.
Ik ben blij dat ik een keer geoefend heb met het versieren, nu wachten op 4 oktober, dan is ze jarig!

6 opmerkingen:

  1. Hallo Gea,
    Heb jij een taart rondom een pop gemaakt of is dit een hele taart?
    Jeeeeeetje wat ontzettend MOOI.....alleen al HEERLIJK om te zien ☺☺☺.
    Je laat je derde poging voor Marijke hier toch ook nog zien?
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gea,
    wat een mooie taart, ziet er super lekker uit!
    Ik vind het een geslaagde poging!
    die zal vast en zeker in de smaak vallen.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eh...... is dit nu gewoon een excuus om taart te eten zonder dat er iemand jarig is?????
    Mjammie!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch! Ik zou het in elk geval niet beter kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze is prachtig! Had je niet voor hoeven oefenen hoor, of ging het om de smaak? Wel een goed excuus om te mogen snoepen ;-)
    Heel benieuwd naar de "echte". Prettig weekend, Mienokje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super wat een prachtige taart!
    Mijn dochter van 17 wilde ook meteen zo'n taart maken!
    Ik vind het geweldig en het smaakt vast naar meer Haha
    Eet smakelijk en groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen