dinsdag 3 januari 2012

klokhuis / clockhouse

Iedereen al een beetje aan het wennen aan het nieuwe jaar?
Everybody getting used to the new year?

Het klokhuis wilde ik inkleuren met grijstonen, maar ik ben niet helemaal tevreden over het resultaat. Het huis is wat te licht gebleven, dat komt omdat ik nog maar twee W-grijskleuren heb! Maar niet getreurd, over drie weken ben ik jarig ;-)
Op de tweede foto is te zien dat ik een goudkleurige pen heb gebruikt om accenten aan te brengen. De kleine goudkleurige bolletjes zijn microbeads, de twee radertjes zijn van Tim Holtz, het andere ringetje komt uit mijn voorraad. Het papier is van BoBunny, de digi is van Make it Crafty. Op de onderste foto staan de copics die ik heb gebruikt.
I wanted to colour the clockhouse with greys, but am not quite happy with the result. The house is too bright, that's because i only have two W-greys! But don't worry, my birthday is in three weeks ;-)
On the second photo you can see i made accents with a gold pen. I also added microbeads. The two wheely-thingies are by Tim Holtz, the other ring is from my stash. The paper is BoBunny, the digi is by Make it Crafty. The bottom photo shows the copics i have used.






Zoals ik zei, ben ik bijna jarig, en omdat ik jullie geen taart kan trakteren zat ik aan een candy te denken! Nog even geduld, zo rond de 22e horen jullie meer!
As i said, it's almost my birthday, and as i can't give you guys some cake, i was thinking to give away a candy! Please wait a little longer, about the 22nd you will hear more!

10 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Gea en ik hou de 22e in de gaten!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij verheugd je op je verjaardag zodat je meer kleurtjes kunt vragen en dan ga je ons ook verwennen, dat is leuk!!!!!
    Je kaart is ondanks weinig markers toch heel leuk Gea!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar, niet altijd tevreden:) Het is een hele speciale kaart geworden, ik vind hem helemaal geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een super mooie kaart! Prachtig gedaan!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gea, wat een originele mooi kaart. Lekker steampunk, ik heb die digi zelf ook maar nog niet gebruikt. Wordt hoog tijd!! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee Gea,

    wat een leuke kaart met een bekende afbeelding...had ik die van jou gekregen met mijn verjaardagscandy?
    Oh, of misschien wel van Frea.....hihihihi.
    Ik vind het heel toepasslijk voor een man. Waarom eigenlijk??

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super gave kaart Gea!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Gea,
    je kaart is toch prachtig hoor, ondanks dat je zelf vind dat de afbeelding iets te licht gekleurd is. het geheel is prima.
    groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi gea
    vind het een pracht kaart en met erg leuke details erop, dus voor mij ik vind het een 200%kaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stunning steam punk card! I will wait for your candy post.. :D

    BeantwoordenVerwijderen