woensdag 10 augustus 2011

Gefeliciflapstaart

Bij deze stempelafdrukjes vind ik primaire kleuren goed passen, dat moest ik natuurlijk ook met Copics uitproberen :)
Het mooie aan Copics vind ik onder andere dat de kleuren zo lekker fel zijn, veel "harder" dan met bijvoorbeeld Aquamarkers of Derwents. Het is natuurlijk maar net welk effect je wilt bereiken, en daar kan je dan het type inkleurmedium op aanpassen (tenminste, als je meer dan een soort in huis hebt natuurlijk..)

Het papier is uit de All about Boys Stack van DCWV, de doily is gemaakt van kraftpapier (een tas van Ikea!)  en een mal van Cheery Lynn. De kindjes zijn stempels van Marianne Design, volgens mij de tekst ook.





6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, erg mooi ingekleurd met je copics...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gea, leuke kaart zeg!! En dat is ook precies waarom ik met Copics begonnen ben; die kleuren zijn gewoon mooi diep ook de minder felle kleuren en dat krijg je met geen Derwent of Distress Inkt voor elkaar!! Leuk hè recyclen, ik bewaar ook alles wat ik tegenkom waar ik van denk, dat kan ik nog wel eens gebruiken. Nadeel is dat je hobbykamer wel snel volstroomt, maar vooruit maar hihi! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gea,

    heel leuk, die primaire kleuren! En inderdaad valt het me op dat met Derwents de kleuren niet zo fel zijn. Maar ja, ik heb ze net aangeschaft en de copics zijn wel erg duur per stuk.....
    Dus ik hou het voorlopig even bij Derwents. En ach, ik ben nog maar net begonnen, dus wie weet, in de toekomst....

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoy gea
    wat een leuke kaart en zo fris van kleur,daar word je vrolijk van als je er naar kijkt
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gea,

    Wat een gezellige blog heb je, dat komt zeker door al die vrolijke creaties! Ben volger geworden, dan hoef ik niks te missen!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend vrolijk zeg! Erg leuk om ook eens een kaart in primaire kleuren te zien, ben zelf nogal van de pastel, haha!

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen