donderdag 28 juli 2011

Sprookjesachtig

Hallokidoki,

Eergisteren kreeg ik bericht dat het Copic Event niet doorgaat :(
Hier had ik mij voor opgegeven en had er ontzettend veel zin in! Ik heb nog geen copics, en vond zo'n weekend ideaal om de techniek te leren. Maar helaas, door te weinig aanmeldingen kan het niet doorgaan..
Ik heb even getreurd, maar niet lang want toen bedacht ik mij dat ik van het geld van het weekend (wat ik terugkrijg natuurlijk) wel Copics kan kopen! (dan leer ik het mijzelf wel)
Toen scheen de zon weer, haha! Dus, als het goed is krijg ik volgende week een heel leuk pakketje thuis, mooi op tijd voor de vakantie. Kan ik in de vakantie lekker plaatjes kleuren :)
In de tussentijd heb ik deze dame gekleurd met Aquamarkers. Het papier is een allegaartje, het afdrukje is van Kraftin' Kimmie. Op het roze papiertje heb ik witte "borduur"lijntjes getekend, op het blauwe papiertje he ik echt geborduurd (voor de eerste keer! klopje op mijn schouder). Op de bloemetjes heb ik met lijm wat kraaltjes aangebracht, dat vond ik wel vrolijk.
Deze kaart doet mee aan de challenge van StempelStudio, sprookjesachtig.





7 opmerkingen:

  1. hoy gea
    wat heb je weer een schatje gemaakt en ach zelf proberen is ook wel leuk(moet ik ook doen):-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoy gea
    zal het nog eens proberen, want ik krijg hier een hele lange baard van:-))
    groetjes en bedankt...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. alvast veel plezier met je copics hoor en dit kaartje is geweldig!
    groetjes Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gea, wat jammer dat het niet door gaat zeg, maar nou heb je wel weer wat kleurtjes erbij kunnen kopen!! Ik heb ze ook meegenomen hoor, ben nog steeds behoorlijk aan het oefenen en niet alles leuk zoals ik het wil, maar de aanhouder wint denk ik maar. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een sprookjesachtige kaart idd! Erg leuk met die verschillende lagen! Idd balen dat het niet doorgaat, maar met veel oefenen kom je zelf ook al een heel eind (en het is geen straf om veel te moeten kleuren om te oefenen toch ;)

    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. One day, four months into the courtship, Irina came
    home all excited because Tony proposed. Do not jump to any conclusions unless
    the number shows up repeatedly. When you have the cell phone range you are ready to get started.



    Check out my homepage reverse cell phone lookup

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I am really thankful to the holder of this web site who has shared this impressive
    piece of writing at at this time.

    Feel free to surf to my weblog - CHI Hair Straightener

    BeantwoordenVerwijderen