vrijdag 29 april 2011

Hart

Hallo allemaal,

Bij girls cards world hebben ze deze keer een challenge om een kaart in een andere vorm dan rond of rechthoekig te maken. Ik had nog een kaart in hart-vorm liggen; perfekt voor deze challenge dacht ik zo!

Het dessinpapier komt uit het tijdschrift Flow, die had laatst een item over origami met vouwblaadjes erbij (en ook prima voor kaarten te gebruiken, lol!)
De bloemen en de blaadjes heb ik gesneden met 2 nieuwe mallen van Marianne Design die ik mijzelf deze week kado heb gegeven (altijd leuk, jezelf kadootjes geven, vinden jullie ook niet?!)

Ik zat te twijfelen of er bovenin nog iets bij moest, maar ik heb maar besloten van niet (ook omdat ik niet wist wat er dan bij moet). Wat vinden jullie? Moet er nog iets bij? en zo ja, wat dan?
Laat maar horen, tips en opmerkingen zijn altijd welkom.
Groetjes!

3 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje van een kaart, prachtig.
    Leuk dat je meedoet aan Girlscardworld.
    Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje! Bedankt voor je bijdrage aan Girlscardsworld!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi en schattig kaartje. Bedankt voor je bijdrage aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen