donderdag 17 maart 2011

Fotoboekje

Poe hee, eindelijk is mijn internet weer op volle snelheid. Dat scheelt een boel zeg! Je bent zo aan een bepaalde internetsnelheid gewend, als het dan ineens minder is duurt het wachten ZO LANG!
Ik heb dus daardoor de laatste tijd weinig op jullie blogs gekeken, want het laden van de blogs duurde echt mega-lang, vooral als er veel foto's op staan. Maar nu komt daar weer verandering in!
Thuis ben ik druk bezig met de traktaties voor onze zoon Sietse, hij wordt dinsdag 4 jaar! Maar die zijn nog niet af dus die laat ik later wel zien. Hier zijn wel foto's van een fotoboekje "uit de oude doos" die ik nog niet op mijn blog had gezet. Het zijn babyfoto's van onze kindjes Sietse en Marijke, het boekje is van bierviltjes gemaakt.
Tot de volgende keer!
groetjes Gea




4 opmerkingen:

  1. Wat een waardevol boekje heb je gemaakt, met schitterende details, ik vind hem geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kreatief hoor en mooi echt super leuk gedaan gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen