donderdag 3 maart 2011

papieren kleding - paper clothing

Al een poosje was ik op zoek naar een niet te grote paspop om aan te kleden, toen ik vorige week een bij de buurvrouw in de vensterbank zag staan! Precies de maat die ik zocht, en (gelukkig) wilde ze wel vertellen waar ze hem vandaan had.
Sinds gisteren ben ik dus de trotse bezitter van een metalen paspop, die (natuurlijk!) meteen kleding heeft gekregen!
De kleding is van papier gemaakt, ik heb twee linten gebruikt en twee knoopjes.
Het is nog even wennen, het meeste heb ik met plakband geplakt (dat ziet er niet geweldig mooi uit, maar hee, het is de eerste keer)
Deze pop doet mee aan de wild orchid challenge : anything goes
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden,
Groetjes Gea

For a while now I was searching for a not-too-big clothesmodel, when I saw one last week in the neighbours' window! Exactly the size I wanted, so gladly she wanted to share where she bought it.
So, since yesterday I'm the proud owner of a metal clothesmodel, that (naturally!) I fitted with clothes immediately!
The clothes are made of paper, I also used two ribbons and two buttons.
It's something completely different, and it takes some getting used to. Most paper is taped together which isn't the prettiest solution (but hey, it's my first try!)
This doll is entered in the wild orchid challenge : anything goes
I'm very curious what you think of it,
-x- Gea 



5 opmerkingen:

  1. Wat een idee!!! Nog nooit eerder gezien, het is gewoon prachtig!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Theetje, wat appart. Mooi gedaan, en dat allemaal van papier. Prachtig!!!
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi zeg hoe groot is hij ? of zij ? Heb het een keer eerder gezien. Maar net als jij niet wetende waar dus please waar komt ze weg?vind hem super gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi! Super!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen