maandag 24 januari 2011

Een trouwkaart

For English: scroll down
Hallo, wat leuk dat je langskomt!
Vorige week kregen we te horen dat vrienden van ons gaan trouwen! Hoera! dat is natuurlijk hartstikke leuk nieuws en dat verdient een kaartje.
Het hartvormige kaartje heb ik bewerkt met hartje-stempels en wit embossingpoeder, en daarna gekleurd met Distressinkt. De tekststempel heb ik op de kreadoe gekocht en vind ik er mooi bij passen. De kus-stempel heb ik gestempeld met Distressinkt, de tekststempel met Stazon. Dan nog de hartjesstempel ingekleurd met aquamarkers, de initialen van de geliefden erbij, en tada! Klaar is Kaartje!
Deze kaart doet mee aan de wild orchid challenge : lets get sentimental
Groetjes Gea

Hi, how nice of you to drop by!
Last week we heard that friends of ours are going to be married! Woohoo!! That's great news and deserves a card.
I stamped the heart-shaped card with little hearts and used white embossingpowder on it. Then I coloured the card with distressink. I bought the sentiment on the Kreadoe and I think it matches well. The kiss-stamp was stamped with distressink, the sentiment with Stazon. The flowery heartstamp was coloured with aquamarkers, I placed the initials of the lovers and tada! Happy as a heart!
This card is entered in the wild orchid challenge : lets get sentimental Hugs Gea

4 opmerkingen:

  1. Deze heb ik in de bus gekregen en ben er super blij mee hij is prachtig bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaart is super geworden Gea, ik maak op dit moment helemaal geen gebruikt van embossing ed, maar vindt het wel leuk hoor!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That is just brilliant!
    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/01/pixie-challenge-january-2010-giveaway.html

    BeantwoordenVerwijderen